سامانه کدال بورس پایگاه اطلاعات جامع شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس است که به‌ عنوان سازمان اطلاع‌رسانی ناشران نیز شناخته می‌شود. ناشران که همان شرکت‌های عضو بازار مالی بورس، فرابورس و صندوق‌های سرمایه‌گذاری هستند، موظف به ارائه گزارش‌های دوره‌ای ماهانه، سه ماه و سالانه و انتشار اطلاعات موثق در سایت کدال هستند.

 نماد دتوزیع از سهامداران خود خواست تا نسبت به تکمیل مشخصات خود اقدام کنند. همچنین در بخش اطلاعات با اهمیت نماد گکیش از نقل و انتقال دارایی‌های ثابت شرکت خود صحبت کرده است و نماد ودانا از آثار فروش 10 درصدی سهام شرکت گروه مدیریت سرمایه تابان شفاف سازی کرده است.

نماد شمواد هم از عدم تایید افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی (طبقه زمین )به دلیل وجود محدودیت قانونی گفته است.

نماد بانک گردشگری هم از واگذاری بخشی از سرمایه گذاری‌ها از طریق مزایده خبر داده است و نماد جم هم از افشای دادنامه قطعی دعوی با پتروشیمی جم و مروارید خبر داد.

نماد سکرد هم اقدام به برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی کرده است و توضیحات این جلسه را در سامانه کدال بارگذاری و اطلاع رسانی کرد.

بانک سرمایه هم تصمیم دارد که مزایده‌ای با عنوان مزایده سهام متعلق به بانک در شرکت تأمین سرمایه سپهر (سهامی خاص) برگزار کند.

شرکت گروه صنعتی و معدنی امیر با نماد وامیر از وثیقه قرار دادن 25.837.847 سهام شرکت باما به منظور دریافت تسهیلات برای شرکت هم‌گروه (سرمه فیروزآباد) خبر داده است. 

بانک آینده هم از رد شکایت شاکیان علیه بانک گفته است و نماد بترانس هم از  تغییرات اساسی در قراردادهای مهم شرکت گفته و اعلام کرده است با عنایت به پیگیری‌های انجام شده از مشتریان محترم در خصوص درخواست تعدیل قیمت فروش ترانسفورماتورهای فروش رفته، شرکت ایران ترانسفو موفق گردید، موافقت مبلغ حدوداً 1,700,000 میلیون ریال(با احتساب 300.000 میلیون ریال تعدیل قیمت فروش در صورتهای مالی سه ماهه 1401) تعدیل مثبت را اخذ نماید.

خدیزل هم اطلاعیه عرضه و فروش کامیون کشنده ام پاور در بورس کالا را در سامانه کدال قرار داد.

در بخش آگهی دعوت به مجامع در سامانه کدال نماد های بتهران و نماد ثخوز به همراه نماد شبندر سهامداران خود را به مجمع دعوت کردند . 

اما در بخش افزایش سرمایه سامانه کدال نماد رکیش از اعلامیه پذیره نویسی عمومی گفت و نمادهای بکاب و غمهرا به همراه نمادهای کساپا و فجام از پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه رونمایی کردند.

همچنین دشیمی و خعمرا و نماد دتوزیع هم مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام را افزایش دادند. نماد ساروم هم نتایج حاصل از فروش حق تقدم های استفاده نشده خود را به اطلاع عموم رساند.