به گزارش اکوایران، نماد فرابورس ایران در خصوص لزوم برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی و افشای اهم مطالب مطرح شده به نماد زکشت تذکرات لازم را طی نامه نگاری های متعدد انجام داده است. اما همچنان با عدم پاسخگویی ناشر همراه است از این رو شرکت فرابورس تهران به استفاده کنندگان توصیه کرده است این موضوع را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.

اما نماد ودانا همچنان در تعلیق قرار دارد و به نماد وآذر و سکرد هم فرصت داده شد تا نسبت به برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی اقدامات لازم را انجام دهند.

نماد فروسیل هم از شروع مجدد فعالیت خود خبر داده است. همچنین نماد تاپکیش از شرکت نکردن هیچ شخص حقیقی و حقوقی در مزایده مذکور فروش ساختمان شرکت اکباتان گفته است.

نماد ثجوان هم از مزایده شش دانگ تعداد 16 واحد تجاری و یک واحد اداری خبر داد. نماد چفیبر هم از توقف خط تولید mdfروکش ملامینه گفته است و علت آن را  عدم عرضه مواد اولیه (ام دی اف خام) در بورس کالا توسط تأمین کنندگان اعلام کرده است.

نماد قنیشا هم از اطلاعیه در مورد سهولت استفاده از حق تقدم خرید سهام از طریق نصب اپلیکیشن ، شفاف سازی کرده است.

نماد ثبهساز هم از مناقصه در مورد  مشارکت در آماده سازی به منظور احداث مجتمع اقامتی خبر داد و نماد خفولا نیز از عدم حصول نتیجه از برگزاری مناقصه تأمین نیرو گفت. کیسون هم از تمدید مهلت درج شرکت کیسون در تابلو دوم فرابورس اطلاع رسانی کرد.

نماد کپشیر هم از دلایل تأخیر در اجرای پروژه انتقال کارخانه در سامانه کدال صحبت کرده است و یکی از دلایل این موضوع را زمان‌بر شدن فرآیند تامین مالی جهت انجام پروژه از محل افزایش سرمایه اعلام کرده است.

غکورش هم از وثیقه کردن  سهام  جهت اخذ تسهیلات برای شرکت هم گروه خبر داد. نماد وبرق هم در خصوص شایعه‌ای که در فضای مجازی در خصوص این نماد مطرح شده است این گونه گفته است که پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی و عدم فعالیت کارخانه خردایش به استحضار می رساند کارخانه خریداری شده طبق پیش بینی و برنامه ریزی انجام شده در حال فعالیت می‌باشد و روزانه 300 تن خاک در این کارخانه خردایش می‌شود.

در قسمت آگهی دعوت به مجامع سامانه کدال نمادهای ثفارس به همراه فنوال و های‌وب سهامداران خود را به مجمع دعوت کردند. 

اما نماد رمپنا هم اصلاحیه‌ای در خصوص زمان بندی پرداخت سود در سامانه کدال منتشر کرده است.

نمادهای فغدیر ، وآتوس به همراه نماد خبازرس پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه را مطرح کردند و نماد خمهر و نماد سخاش هم از نتایج حاصل از فروش حق تقدم های استفاده نشده گفته‌اند.

نماد قشرین و قرن هم  اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه را در سامانه کدال بارگذاری کردند.