به گزارش اکوایران، چند وقت پیش پلتفرم‌های تاکسی اینترنتی با دستور تعزیرات موظف شدند گزینه «عجله دارم» را از پلتفرم خود حذف کنند.

اما حالا پس از حذف و غیرفعال شدن گزینه‌ی «عجله دارم» از اپلیکیشن تاکسی‌های اینترنتی، روابط عمومی تپسی اعلام کرده که گزینه‌ی «عجله ندارم» هم از تپسی حذف شده است. 

این گزینه با این هدف به پلتفرم‌های تاکسی‌های اینترنتی اضافه شده بود تا اگر فردی عجله نداشت بتواند از این گزینه استفاده کند و مبلغ کمتری پرداخت کند.

تا چند ماه پیش مسافر این امکان را داشت که پس از انتخاب مبدا و مقصد خود سه گزینه در ارتباط با سفر خود‌ از جمله گزینه‌ی«عادی»؛ گزینه‌ی«عجله ندارم» و گزینه‌ی «عجله دارم» را مشاهده و انتخاب کند.

خبر مرتبط
تپسی چگونه تپسی شد ؟

واگذاری حدود 70 درصد سهام تپسی به شرکت گلرنگ در بازار بورس، بهانه‌ای شد که چگونگی راه‌اندازی این شرکت را مرور کنیم.

 بعد از اینکه در اسفند سال گذشته گزینه «عجله دارم» از پلتفرم‌های تاکسی اینترنتی حذف شد، حالا و آن‌طور که شرکت تپسی اعلام کرده که گزینه «عجله ندارم» از شنبه، هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، به دستور قضایی از پلتفرم تپسی حذف شده است.

بنا به گزارش زومیت، شرکت تپسی در واکنش به حذف گزینه‌ی «عجله ندارم» از اپلیکیشن خود اعلام کرده که، «گزینه‌ی «عجله ندارم» به دستور قضایی از ابتدای هفته‌ی جاری از اپلیکیشن تپسی حذف شده است. به نظر می‌رسد با توجه به تمرکز ماه‌های اخیر نهادهای نظارتی بر قیمت تاکسی‌های آنلاین، در حال حاضر رویکرد این نهادها به سمت حذف گزینه‌هایی است که باعث هرگونه تغییر قیمتی می‌شوند.»

تپسی در ادامه اضافه کرده است: «هدف تپسی از اضافه کردن گزینه‌هایی مانند «عجله دارم» و «عجله ندارم»، ارائه‌ی امکانات متنوع متناسب با شرایط و نیازهای کاربران است. امیدواریم در ادامه‌ی مسیر همچنان بتوانیم در راستای این هدف گام برداریم.»